Referenties

Wat klanten over ons zeggen..

“Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken”

Tot volle tevredenheid maken wij gebruik van Salariszaken.nl, Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken op een zeer efficiënte transparante manier. Ook hebben ze ons geweldig ondersteund met het opstellen van contracten voor onze werknemers. 

Miranca van der Tol
Eigenaar @ Volgjewoning.nl

Werkt samen met Salariszaken sinds 2016.

“Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie”

Ik heb niet veel ervaring op dit gebied, dus ik wilde vooral een oplossing waarbij ik veel zelf kon doen, maar ook het vertrouwen had dat er iemand was die alles controleerde. In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie! Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen. 

Nicky Verhage
HR & Facility @ RevenYOU

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019.

“Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app. Perfect!”

We gebruiken sinds deze maand Salariszaken (samen doen). Het instellen was relatief snel gebeurd. De snelle e-mail reacties van Salariszaken en een teamviewer sessie hebben hierbij geholpen. We kunnen onze salaris- en HR zaken nu allemaal online regelen. Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app. Perfect!

Stan Crijns
Marketeer @ Forelle Teamsports

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020.

“Een samenwerking waar wij trots op zijn!”

Er werden ontzettend veel fouten gemaakt in onze salarisadministratie, dus dat moest anders. We hebben besloten het zelf weer op te pakken. Daarbij hebben we hulp gezocht van Salariszaken. Voor ons was het belangrijk dat we onze planningstool konden blijven gebruiken.”
De koppeling is vorige maand opgeleverd en heeft inmiddels 1 keer gedraaid. Over het resultaat zijn alle partijen erg tevreden. Een samenwerking waar wij trots op zijn!

Tessa van Hulst
HR manager @ PMT AVIATION SCHIPHOL

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019.

“We hebben van onze klanten ook veel positieve reacties gehad!”

Vanaf 2020 zijn wij overgestapt naar de online software van Salariszaken. We zijn erg blij met deze overstap. We kunnen onze klanten nu bedienen met software die bij deze tijd past.  We hebben van onze klanten ook veel positieve reacties gehad. Verder krijgen wij altijd bijzonder snelle respons op vragen. De medewerkers hebben sterke inhoudelijke kennis van de materie en het programma. Top!

Johan Amperse
Mede eigenaar @ Amperse & Goetheer Accountants
“Ook is de automatische koppeling naar Exact Online erg handig!”

Na jaren met Logisal gewerkt te hebben, overgestapt naar Salariszaken.nl. Het is een makkelijk te bedienen salarisprogramma, waar tevens alle belangrijke HR zaken in verwerkt kunnen worden. Ook is de automatische koppeling naar Exact Online erg handig! Prijs/kwaliteit prima in orde. Klantenservice is snel, vakkundig en behulpzaam. Het pakket is zeker een aanrader! 

Remco van Anraat
Financieel Manager @ Triple F Logistics BV
“Ook de nazorg van Salariszaken stel ik op prijs. Nu weet ik tenminste dat alle klanten goed in het nieuwe pakket zitten.”

Ik ben na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van andere salarissoftware overgestapt naar Salariszaken. Dit bevalt prima! Nieuwe software betekent ook dat je hiermee om moet leren gaan. Gelukkig ontvang ik vaak dezelfde dag antwoord wanneer ik een vraag heb!
Voor het overstappen werd mij een cursus aangeboden waardoor ik alle klanten in de nieuwe omgeving kon importeren. Ook de nazorg van Salariszaken stel ik op prijs. Nu weet ik tenminste dat alle klanten goed in het nieuwe pakket zitten.

Sander van der Velde
Eigenaar @ Sterkveld Administratie

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019.

“Het is ook fijn om te weten dat ze bij Salariszaken veel kennis hebben van de CAO GGZ”

Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Tot nu toe altijd snel en uitstekend geholpen met elke vraag die ik had. Het is een prettig idee wanneer een professional met je meekijkt en waar nodig aan de bel trekt of tips geeft. Het is ook fijn om te weten dat ze bij Salariszaken veel kennis hebben van de CAO GGZ.

Paulina Piwarski
HR & Finance @ GGZ Keizersgracht

Werkt samen met Salariszaken sinds 2015.

Westersypen is erg tevreden over de samenwerking met Salariszaken! Dat geldt ook voor de kennis die men daar van onze branche (zorg) heeft. Het is daarnaast fijn dat we 24/7 kunnen beschikken over actuele personeelsgegevens en managementrapportages. Ook de medewerkers kunnen altijd inloggen om al hun documenten te kunnen inzien.

Fokje Agricola
Mede-eigenaar @Woonzorgvoorziening Westersypen

Werkt samen met Salariszaken sinds 2014.

Door de samenwerking met specialisten van Salariszaken.nl heb ik de overstap genomen om de lonen van mijn klanten met NMBRS te gaan verwerken. Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam! Daarnaast kan ik door de automatische boekhoudkoppelingen mijn klanten altijd voorzien van actuele en foutloze data! Hier zijn ze uiteraard erg blij mee.

Patrick Post
Eigenaar @ Post Advies & Administratie

Werkt samen met Salariszaken sinds 2017.

Wij werken sinds een half jaar met Salariszaken i.c.m. Exact online en sinds drie maanden ook gekoppeld met het roosterprogramma L1nda.
Salariszaken heeft ten opzichte van ons vorige pakket een zeer uitgebreide HRM module waarin het eenvoudig is een goede salarisadministratie bij te houden, maar ook aan dossiervorming te doen. Ik ben erg blij met de samenwerking!

Stan Esmeijer
Directeur @ Kronkel BV

Ik werk naar volle tevredenheid met Salariszaken. De salarisverwerking is altijd ruim op tijd, bij wijzigingen of problemen wordt er goed overlegd. Mail wordt snel beantwoord en CAO-wijzigingen worden altijd goed verwerkt door Salariszaken, zonder dat ik daar zelf op hoef te letten. Ik zou Salariszaken bij iedereen aanraden.

Caren van de Klok
Mede eigenaar @ Garage de smederij

Wil je meer weten? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan!

DIRECT AANVRAGEN!