Referenties

Wat klanten over ons zeggen..

“Een samenwerking waar wij trots op zijn!”

Er werden ontzettend veel fouten gemaakt in onze salarisadministratie, dus dat moest anders. We hebben besloten het zelf weer op te pakken. Daarbij hebben we hulp gezocht van Salariszaken. Voor ons was het belangrijk dat we onze planningstool konden blijven gebruiken.” De koppeling is vorige maand opgeleverd en heeft inmiddels 1 keer gedraaid. Over het resultaat zijn alle partijen erg tevreden. Een samenwerking waar wij trots op zijn!

Tessa van Hulst
HR manager @ PMT AVIATION SCHIPHOL

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019.

Lees klantverhaal
“Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie”

Ik heb niet veel ervaring op dit gebied, dus ik wilde vooral een oplossing waarbij ik veel zelf kon doen, maar ook het vertrouwen had dat er iemand was die alles controleerde. In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie! Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen. 

Nicky Verhage
HR & Facility @ RevenYOU

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

Lees klantverhaal
“Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app. Perfect!”

We gebruiken sinds deze maand Salariszaken (samen doen). Het instellen was relatief snel gebeurd. De snelle e-mail reacties van Salariszaken en een teamviewer sessie hebben hierbij geholpen. We kunnen onze salaris- en HR zaken nu allemaal online regelen. Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app. Perfect!

Stan Crijns
Marketeer @ Forelle Teamsports

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

“Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam!”

Door de samenwerking met specialisten van Salariszaken.nl heb ik de overstap genomen om de lonen van mijn klanten met NMBRS te gaan verwerken. Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam! Daarnaast kan ik door de automatische boekhoudkoppelingen mijn klanten altijd voorzien van actuele en foutloze data! Hier zijn ze uiteraard erg blij mee.

Patrick Post
Eigenaar @ POST ADVIES & ADMinistratie

Werkt samen met Salariszaken sinds 2018

“Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken”

Tot volle tevredenheid maken wij gebruik van Salariszaken.nl, Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken op een zeer efficiënte transparante manier. Ook hebben ze ons geweldig ondersteund met het opstellen van contracten voor onze werknemers. 

Miranca van der Tol
Eigenaar @ Volgjewoning.nl

Werkt samen met Salariszaken sinds 2016

“Ook is de automatische koppeling naar Exact Online erg handig!”

Na jaren met Logisal gewerkt te hebben, overgestapt naar Salariszaken.nl. Het is een makkelijk te bedienen salarisprogramma, waar tevens alle belangrijke HR zaken in verwerkt kunnen worden. Ook is de automatische koppeling naar Exact Online erg handig! Prijs/kwaliteit prima in orde. Klantenservice is snel, vakkundig en behulpzaam. Het pakket is zeker een aanrader! 

Remco van Anraat
Financieel Manager @ Triple F Logistics BV

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

“We hebben van onze klanten ook veel positieve reacties gehad!”

Vanaf 2020 zijn wij overgestapt naar de online software van Salariszaken. We zijn erg blij met deze overstap. We kunnen onze klanten nu bedienen met software die bij deze tijd past.  We hebben van onze klanten ook veel positieve reacties gehad. Verder krijgen wij altijd bijzonder snelle respons op vragen. De medewerkers hebben sterke inhoudelijke kennis van de materie en het programma. Top!

Johan Amperse
Mede eigenaar @ Amperse & Goetheer Accountants

Wij werken sinds een half jaar met Salariszaken i.c.m. Exact online en sinds drie maanden ook gekoppeld met het roosterprogramma L1nda.
Salariszaken heeft ten opzichte van ons vorige pakket een zeer uitgebreide HRM module waarin het eenvoudig is een goede salarisadministratie bij te houden, maar ook aan dossiervorming te doen. Ik ben erg blij met de samenwerking!

Stan Esmeijer
Directeur @ Kronkel BV

Werkt samen met Salariszaken sinds 2016

“Het nieuwe salarissysteem is volledig AVG proof en kost aanzienlijk minder tijd.”

Overgang van het oude salarissysteem naar Salariszaken is soepel verlopen. Mede door de deskundigheid van de medewerkers van Salariszaken. Het nieuwe salarissysteem is volledig AVG proof en kost aanzienlijk minder tijd.

Ed Biersteker
Eigenaar @ Administratiekantoor Delphine

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

“De kosten die ze vragen voor het opstarten van een salarisadministratie en het genereren van een strook zijn prima”

Erg blij met de snelle antwoorden als ik een vraag stuur per mail. Heldere antwoorden waar je mee verder kan. De kosten die ze vragen voor het opstarten van een salarisadministratie en het genereren van een strook zijn prima.

Marlou Werkmeester
Eigenaar @ HRM works4U

Werkt samen met Salariszaken sinds 2018

“Het is ook fijn om te weten dat ze bij Salariszaken veel kennis hebben van de CAO GGZ”

Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Tot nu toe altijd snel en uitstekend geholpen met elke vraag die ik had. Het is een prettig idee wanneer een professional met je meekijkt en waar nodig aan de bel trekt of tips geeft. Het is ook fijn om te weten dat ze bij Salariszaken veel kennis hebben van de CAO GGZ.

Paulina Piwarski
HR & Finance @ GGZ Keizersgracht

Werkt samen met Salariszaken sinds 2015

“Het zelf beheren en de deskundige, snelle hulp van Salariszaken is een perfecte combi voor ons.”

Sinds januari 2021 verlonen we met het online Salaris- HR systeem NMBRS via Salariszaken. Het zelf beheren en de deskundige, snelle hulp van Salariszaken is een perfecte combi voor ons.
We zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking.

Nellie Niehaus
HR-Medewerker @ Stichting het spookbos

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

“Ook de medewerking en telefonisch contact vooraf gaf mij veel vertrouwen om de dienstverlening van Salariszaken in gang te zetten”

Sinds december in contact gekomen via Google met Salariszaken. Ik kan niet anders oordelen dan een geweldig accurate medewerking wat betreft onze speciale wens. Ook de medewerking en telefonisch contact vooraf gaf mij veel vertrouwen om de dienstverlening van Salariszaken in gang te zetten.

Wim Doets
Eigenaar @ De Koggehoorn Culinaire Dienstverlening

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

“Ook de nazorg van Salariszaken stel ik op prijs. Nu weet ik tenminste dat alle klanten goed in het nieuwe pakket zitten.”

Ik ben na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van andere salarissoftware overgestapt naar Salariszaken. Dit bevalt prima! Voor het overstappen werd mij een cursus aangeboden waardoor ik alle klanten in de nieuwe omgeving kon importeren. Ook de nazorg van Salariszaken stel ik op prijs. Nu weet ik tenminste dat alle klanten goed in het nieuwe pakket zitten.

Sander van der Velde
Eigenaar @ Sterkveld Administratie

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

“MAIL WORDT SNEL BEANTWOORD EN CAO-WIJZIGINGEN ALTIJD GOED VERWERKT”

Ik werk naar volle tevredenheid met Salariszaken. De salarisverwerking is altijd ruim op tijd, bij wijzigingen of problemen wordt er goed overlegd. Mail wordt snel beantwoord en CAO-wijzigingen worden altijd goed verwerkt door Salariszaken, zonder dat ik daar zelf op hoef te letten. Ik zou Salariszaken bij iedereen aanraden.

Caren van der Klok
Mede-eigenaar @ Garage de Smederij

Werkt samen met Salariszaken sinds 2016.

“We zijn zeer content met de manier van samenwerken en met name de korte en snelle lijntjes in de communicatie.”

Sinds iets meer dan een jaar maken wij gebruik van de diensten van Salariszaken voor onze administratie. We zijn zeer content met de manier van samenwerken en met name de korte en snelle lijntjes in de communicatie. Sander en team reageren snel en accuraat, ook buiten kantoortijden, en die flexibiliteit is nodig voor ons als onderneming.

Ronald Stevenaar
Financieel Directeur @ Vermeyden Traiteur

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

“Wij zijn blij met de support en uitleg die wij krijgen van Salariszaken”

Wij zijn blij met de support en uitleg die wij krijgen van Salariszaken. Op deze manier is het mogelijk de gehele salarisadministratie zelf te beheren met een beetje hulp van de deskundige. Top!

Marly Jongewaard
HR Manager @ Best Friends Almere/Amsterdam

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

“Wat een fantastische service en inbeeldingsvermogen in de klanT!”

Wat een fantastische service en inbeeldingsvermogen in de klant. Een echte aanrader. Combineer dit met de ultra moderne cloud software van Nmbrs en je hebt als administratiekantoor of ondernemer de perfecte combi om snel je personeelsadministratie en salariszaken te doen.

Eugene Endlich
Eigenaar @ Husky A&A

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

Wil je meer weten? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan!

DIRECT AANVRAGEN!