Pensioenfonds Detailhandel stopt met papieren facturen

Pensioenfonds Detailhandel stopt met papieren facturen

14 september 2017 Nieuws

Het Pensioenfonds Detailhandel heeft kenbaar gemaakt te stoppen met het sturen van papieren facturen. De reden is volgens het pensioenfonds: “De papieren factuur is minder efficiënt voor werkgevers en ons, langer onderweg en minder goed voor het milieu. We willen er wel zeker van zijn dat de factuur op de juiste plek aankomt.”.

Controleer uw emailadres
De facturen worden nu per e-mail verstuurd. Het is daarom van belang dat uw emailadres correct is ingevuld op het werkgeversportaal op pensioenfondsdetailhandel.nl.

E-mailadres invoeren op werkgeversportaal
1. Ga naar www.pensioenfondsdetailhandel.nl en klik op inloggen
2. Selecteer de werkgever waarvoor u het e-mailadres wilt invoeren. Vervolgens ziet u het scherm ‘Mijn gegevens’
3. o
nder ‘Betaalgegevens Detailhandel’ kiest u voor ‘wijzigen’
4. Kies bij ‘Hoe wilt u de nota ontvangen?’ voor: ‘nota per e-mail (pdf)’
5. Geef het e-mailadres aan, waarop uw cliënt de factuur wil ontvangen. Plaats een vinkje voor akkoord en klik op ‘Ga verder’.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Pensioenfonds Detailhandel. U kunt hen bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.  Of stuur een e-mail naar werkgever@pensioenfondsdetailhandel.nl.  Als u belt of mailt, vermeld dan uw werkgeversnummer.

Meld u ook aan voor de gratis nieuwsbrief en download een whitepaper!

Datum: 14 september 2017