Efficiënter werken op het gebied van HR- en salariszaken?

Efficiënter werken op het gebied van HR- en salariszaken?

12 mei 2017 Nieuws

Wanneer u op HR-gebied alle processen goed stroomlijnt en zorgvuldig communiceert, hebben u en uw werknemers daar voordeel van. Bovendien zullen uw werknemers het waarderen als de HR- en salariszaken structureel op orde zijn.

Met de online diensten van Salariszaken heeft u altijd toegang en overzicht.  Dit is makkelijk, efficiënt en bespaart tijd en geld. U hoeft dus geen documenten meer op te vragen bij een salarisverwerker of accountant, maar u kunt zelf meekijken. Op deze manier wordt papierwerk geheel overbodig en hoeft u zich geen zorgen te maken over het bewaren van documenten.

Werknemers kunt u overal en altijd inzicht te geven in hun persoonlijke gegevens, loonstroken en jaaropgaven. Ook kunt u documenten zoals arbeidsverenkomsten en loonbelastingverklaringen uploaden.
Voor bijvoorbeeld verlof aanvragen of declaraties kunnen werknemers gratis gebruik maken van de mobiele apps voor iOS en Android.

In dit document vindt u meer over de mogelijkheden. Indien u verder nog vragen heeft dan staan wij u graag te woord. Uiteraard kunt u vrijblijvend kennismaken met ons systeem.